Sunday 7 July 2013

tips untuk pasangan bercinta



assalammualaikum semua..

entry ni saya just nak tujukan kepada sesiapa yang ada pasangan la ya.. :) tetapi bagi sesiapa yang xde pasangan xpela.. :) bole join sekali...
Pernah tak kamu rasa sakit hati bila kita tak lagi dipeduli oleh pasangan kita?? bila dia asyik sibuk jer dengan kerja2 dia..??? mestilah geram kan??? kadang2 rasa macam nak marah2 jak... betul tak???
saya pun gitu juga sebenarnya.. tapi sini saya bagi tips sedikit supaya tak berlakunya pergaduhan ya,,.
1. Kita kena sabar 
2.Kita kena tanya secara baik..Knapa?
3.Jangan nak tuduh2 meluruh @ sembarangan..ok?
4.Kalau betul dia salah...PUKUL LA!! 
tapi kalau dia betul..ha....:)
pandai2la pujuk dia...hehehhehehe

ha....untuk no.4 tu...jangan la pukul yar ..:) saya gurau jak,,, kalau boleh ambillah tindakan yang terbaik untuk  kamu berdua... saya hanya bagi tips jak... kamu yang tentukan masa depan kamu masing :)

Aratso??? hehehhe 
GOODLUCK dalam hubungan korang... kalau rasa tips ni tak berguna @ tak dapat bantu kamu ... abaikan jak ya...? :) saya hanya bagi pendapat :) daaa......

No comments:

Post a Comment