Thursday 20 June 2013

About Me :)



Assalammualaikum W.B.T ....

Hai semua,nama saya Siti Nuraini binti Midin. Ini merupakan pertama kali bagi saya untu menceburi diri dalam laman sosial ini. Selama ini saya hanya dengar2 cerita dari kawan sahaja pasal BLOGGER ini. Lama kelamaan timbul pula minat saya untuk mencubanya. OPss.... hehehe panjang pula cerita saya. :) 
Mari saya perkenalkan diri saya dahulu...


Nama diberi Siti nuraini binti midin. Saya anak ke3 daripada 6 orang adik beradik. Kakak saya yang pertama bernama Siti Norshimah . Dia sekarang belajar kat Maktab perguruan kuching, sarawak. Sekarang dia da berusia 21 tahun. Dia mengambil bahagian Pra sekolah kat maktab tu. Seterusnya, perkenalkan my second sister... Siti Norshilah,dia ni 20 tahun. She is a very sweet sister. Kakak saya yang ke2 ni lembut orangnya.. tak macam saya.ehehe.. Dia sekarang belajar tingkatan 6 atas kat SMK Sandakan 2.. Nak tau napa dia baru tingkatan 6 atas?? panjang story nya.. :) hehe... next is me.. nama da tahu. umur? try teka...tit..tit..tit... ok time up.. saya ni 19 tahun . erm....sekarang ni saya baru lepas habis dari matrikulasi labuan.. Da kekuar result???? hehhee.. semestinya sudah.. tapi let keep its as a secret k.. :) 

huuuu.. sekarang nak kenalkan pula adik saya yang tingkatan 3. Dia ni tak la lembut and tak la kasar sangat. Kiranya dia ni sederhana la di katakan.. Dia suka melukis tau.. cantik lau dia lukis.. and dia paling suka lukis Kartun Shinichi Kudo...kenal tak?? :) Dia study kat SMK Sandakan 2 juga with my 2nd sister.. Next plak ialah adik saya yang paling ayu.. Siti Nurhidayah.. dia ni comel tau. dia juga suka melukis.. and suka kartun HELLO KITTY.. Favourite colour dia nak tahu apa?? mesti la pink...hehehhe. dia baru darjah 3 and belajar kat SK Sungai Anib 3..The last of all.. ialah satu-satunya HERO kami .....Noriman.... dia ni da la lasak.. and nakal sangat.. tapi walaupun dia nakal... dia tetap adik saya yang paling cute and dia suka sangat manja dengan saya.. Dia juga belajar kat SK Sungai Anib 3.. dalam darjah 2.

Da Habis?????????

BELUM LAGI,,,

Ada 2 orang lagi saya belum perkenalan.... Mereka ini sangat penting bagi saya.. Di dunia & Akhirat.. tanpa mereka saya takkan berada di dunia ini.. dan tanpa mereka juga la saya takkan wujud untuk buat blog ini..hehehhee.. betul la kan?? k la.. perkenalkan ayah saya,/.. namanya Midin bin tahir...he is a policeman.. beliau telah banyak mengajar saya erti kasih sayang yang patut dirasa oleh seorang anak.. walaupun ayah saya ni garang tapi.. dia garang pun demi kami.. dia taknak anak2 nya tidak berdisiplin.. walaupun ayah jarang benarkan saya keluar rumah, tapi memang ada kala nya saya merajuk tapi.. lama kelamaan saya berfikir.. ada betul nya juga saya tak dibenarkan keluar.. i love my father.. yang seterusnya pula ialah ibu kesayangan saya... nama nya laminah binti abdul sani. beliau sangat penyayang dengan kami semua. beliau tak pernah penat menjaga kami.. membesarkan kami sampai kami berjaya sekarang. walaupun beliau bangun awal pagi untul menyiapkan kami kesekolah tapi beliau tak pernah mengeluh malah beliau gembira kerna teah menjaga kami.. i love my mother... 


YANG PENTING I LOVE MY FAMILY!!!!!!


k..daa......

Wardatul Muslimah 




No comments:

Post a Comment